similia similibus curantur
Το πρότζεκτ mediating a case: Paros 1977 εκκινεί
από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων της Πάρου το καλοκαίρι του 1977
ενάντια στο έλεγχο της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και τις παρεμβάσεις του
Υπουργείου Πολιτισμού στην έκδοση οικοδομικών αδειών. Η διαδήλωση στο λιμάνι
του νησιού κορυφώθηκε με συνθήματα, οτι η Πάρος είναι ένας ''ζωντανός
οργανισμός και όχι μνημείο'' και με την εκδίωξη του αρχαιολόγου από το νησί. Το
συμβάν αυτό δημιουργεί μια σειρά ζητημάτων που εμπλέκουν το νομικό πλαίσιο
για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομίας, τα πολιτικά αφηγήματα, το
σχεδιασμό της τουριστικής οικονομίας καθώς επίσης τις αρχαιολογικές πρακτικές
και τις μεταστροφές των συλλογικών αναπαραστάσεων. Η επαναπλαισίωση του
συμβάντος ως παραδειγματική περίπτωση μελέτης πολιτιστικής διάδρασης και αναπροσαρμογής
στα σημερινά μεταβαλλόμενα τοπία ορίζει εκ νέου την συνύπαρξη της καθημερινής
πρακτικής με την αρχαιότητα, του παρελθόντος με το παρόν, του παγκόσμιου με το
τοπικό.
υνταγός ή γκτούντος ή κουντούντους> aquaeductus 2012-2018 research project in progress
plate I-III
H καλύβα της αντί-[στασης], 2014
Am Henkerhaus 1, 16321, 2014 in collaboration with Malvina Panagiotidi
Henkerhaus, Museum of the city of Bernau, Berlin
The project “Am Henkerhaus 1, 16321” was a multimedia installation in
the central exhibition space in the Hangman’s House - Museum of the city of
Bernau (Henkerhaus-Heimatmuseum der Stadt Bernau) and is a contemporary
allegory, which investigates the phenomenon of the witch hunt, its actuality
and cultural transformations. The witch hunt took place during the 16th and
17th centuries more extensively in Germany and in other european states and the
city of Bernau is part of its history. The witch hunt as a phenomenon presents
great interest as it is linked directly to the constellation of early modern
Europe and its analysis reveals the social and cultural aspects of the emerging
modernity and the development processes of early capitalism. What do the witches
embody?