VOL.iv

similia similibus curantur





 mediating a case: Paros 1977, 2018


Το πρότζεκτ mediating a case: Paros 1977 εκκινεί από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων της Πάρου το καλοκαίρι του 1977 ενάντια στο έλεγχο της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και τις παρεμβάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού στην έκδοση οικοδομικών αδειών. Η διαδήλωση στο λιμάνι του νησιού κορυφώθηκε με συνθήματα, οτι η Πάρος είναι ένας ''ζωντανός οργανισμός και όχι μνημείο'' και με την εκδίωξη του αρχαιολόγου από το νησί. Το συμβάν αυτό δημιουργεί μια σειρά ζητημάτων που εμπλέκουν το νομικό πλαίσιο για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομίας, τα πολιτικά αφηγήματα, το σχεδιασμό της τουριστικής οικονομίας καθώς επίσης τις αρχαιολογικές πρακτικές και τις μεταστροφές των συλλογικών αναπαραστάσεων. Η επαναπλαισίωση του συμβάντος ως παραδειγματική περίπτωση μελέτης πολιτιστικής διάδρασης και αναπροσαρμογής στα σημερινά μεταβαλλόμενα τοπία ορίζει εκ νέου την συνύπαρξη της καθημερινής πρακτικής με την αρχαιότητα, του παρελθόντος με το παρόν, του παγκόσμιου με το τοπικό.







υνταγός ή γκτούντος ή κουντούντους> aquaeductus 2012-2018 research project in progress



plate I-III





H καλύβα της αντί-[στασης], 2014













Am Henkerhaus 1, 16321, 2014 in collaboration with Malvina Panagiotidi
Henkerhaus, Museum of the city of Bernau, Berlin

The project “Am Henkerhaus 1, 16321” was a multimedia installation in the central exhibition space in the Hangman’s House - Museum of the city of Bernau (Henkerhaus-Heimatmuseum der Stadt Bernau) and is a contemporary allegory, which investigates the phenomenon of the witch hunt, its actuality and cultural transformations. The witch hunt took place during the 16th and 17th centuries more extensively in Germany and in other european states and the city of Bernau is part of its history. The witch hunt as a phenomenon presents great interest as it is linked directly to the constellation of early modern Europe and its analysis reveals the social and cultural aspects of the emerging modernity and the development processes of early capitalism. What do the witches embody?